Wednesday 24 February 2010

İlk Gelinlik Denemelerim

Dün ablalarımla birlikte Nişantaşı'nda Weddies ve Beyaz Butik'te gelinlik denedim.


Weddies maalesef çok mutlu edemedi beni, bir tane gelinliğin modelini beğendim gibi oldu ama işte aradığım bu diyemedim . Fiyatları genelde 2800 3000 civarında , nakit ödemede 20% indirim yapıyorlar ama açıkçası ne kumaş ne de model olarak çok tatmin etmediler beni.


Beyaz Butik'te ise 5 gelinlik denedim ama ilki tam istediğim gibi bir modeldi ve üstümde de çok güzel durdu. Rosa Clara grubu altında Alma Novia firmasının Viladrau modeli, resimde öyle gözükmüyor ama çok ışıl ışıl bir gelinlikti, tabii başka gelinliklere bakmaya devam edicem , haftaya da Pronovias'tan randevu aldım, daha Derviş Bağzıbağlı, Privenuptia ve Vakko var önümde ama yarın evlenmem gerekse hiç düşünmeden gidip sabah alırım, çokkk güzeldi :)
İşte buu:











No comments:

Post a Comment